Ice-Watch is een jonge dynamische onderneming die uurwerken vervaardigt en sinds meerdere jaren veel succes kent op wereldvlak.

Het partnership loopt tot minstens 31 december 2022, waarbij Ice-Watch « official timekeeper » wordt tijdens alle door de KBVB georganiseerde wedstrijden, van de Rode Duivels tot de Belgian Red Flames en de U21.

Gérard Linard, Voorzitter van de KBVB, is erg verheugd met dit nieuw partnership: “In het voetbal is tijd een kostbaar begrip en het is voor ons een hele eer om een nieuwe Belgische partner te mogen verwelkomen die net als onze nationale ploegen een positief imago van ons land uitdraagt.”

Voor Jean-Pierre Lutgen, CEO van het merk Ice-Watch, is dit een zeer symbolisch partnership: “Het voetbal is één van de meest verbindende sporten die mensen, generaties, culturen samenbrengt, tal van emoties opwekt en durf vereist. Al deze waarden liggen het merk sinds zijn oprichting na aan het hart.”

Een weloverwogen keuze dus met het WK voetbal in het vooruitzicht. Het Wereldkampioenschap gaat in juni van start met een meer dan beloftevolle Belgische ploeg aan de aftrap. De Rode Duivels vervoegen dus de lijst met ambassadeurs van het merk dat geen gelegenheid onbenut laat om grote sportpersoonlijkheden en sporters te steunen die de Belgische driekleur hoog in het vaandel dragen.

Naar het beeld van Axelle Despiegelaere, de pittige duivelin die door de planeet voetbal werd opgemerkt tijdens het WK 2014 in Brazilië en die sindsdien het frisse gezicht van het merk werd en Tatiana Silva, onze fiere landgenote die tot Miss België 2005 werd verkozen en het weerbericht op TF1 presenteert.

Zonder Phillippe Gilbert te vergeten, Belgisch wereldkampioen wielrennen en kers op de taart, de nieuwe topambassadeur van het merk Ice-Watch die op donderdag 22 maart werd aangekondigd, het nr. 10 van Chelsea Football Club en de Rode Duivels, één van de Belgische en internationale voetbalsterren: EDEN HAZARD.

Een speciale en kleurrijke « Rode Duivels » collectie die al emotioneel geladen is alvorens ze op de markt wordt gebracht, zal in de komende weken worden onthuld.

Recht vooruit in zwart, geel en rood!


Benjamin Goeders (Marketing Manager KBVB) & Jean-Pierre Lutgen (CEO Ice-Watch)